Om föreningen

Brf Nektarinen ligger på Södermalm i Stockholm precis vid vattnet mittemot Hammarby Sjöstad.  Brf Nektarinen är en ekonomisk förening som äger och förvaltar fastigheten Nektarinen 6 och som inrymmer 38 stycken lägenheter. Föreningens bostadsrättslägenheter omfattar adresserna Tegelviksgatan 33 och 35. Namnet Nektarinen härstammar från det kvarter som fastigheten är belägen i.

Du har möjlighet att påverka föreningens skötsel och därmed trivsel. I vardagslag gör du det enklast genom att meila oss eller genom att ta kontakt med någon i styrelsen.
OBS! Vid akuta fel, ring till någon i styrelsen eller direkt till våra företag som hjälper oss med underhåll. Meddela i så fall styrelsen efteråt. . Du kan också påverka genom att rösta på den årliga föreningsstämman. Förslag och idéer kan också lämnas in till styrelsen.

STYRELSE

Se information i entreerna